Reklamace zboží
1. Vyplňte VZOROVÝ FORMULÁŘ a na e-mailovou reklamace-podpora@servicetech.cz adresu jej vyplněný zašlete spolu s nákupní fakturou
2. V nejkratším možném čase Vás bude kontaktovat náš pracovník emailem s dalším postupem (oprava, výměna, odeslání na servis atd.).
3. Adresa pro odeslání zboží k reklamaci je
Service Tech
Varšavská 425/106
Ostrava - Hulváky, 709 00
4. Balík musí být viditelně opatřen nápisem "REKLAMACE - GASTROTRADE" jinak nebude k reklamaci přijat
5. Při odeslání nám e-mailem pošlete číslo zásilky a název přepravce.
6. Neodesílejte přes Českou poštu, jinak zásilka nebude k reklamaci přijata.
využijte např. https://e-balik.cz nebo jiného kvalitního přepravce.
Děkujeme za pochopení a spolupráci