Reklamace zboží

1.  Vyplňte VZOROVÝ FORMULÁŘ  a na e-mailovou reklamace-podpora@servicetech.cz adresu jej vyplněný zašlete spolu s nákupní fakturou

2.  V nejkratším možném čase Vás bude kontaktovat náš pracovník emailem s dalším postupem (oprava, výměna, odeslání na servis atd.).

3.  Adresa pro odeslání zboží k reklamaci je

Service Tech

Varšavská 425/106

Ostrava - Hulváky, 709 00

4. Balík musí být viditelně opatřen nápisem "REKLAMACE - GASTROTRADE" jinak nebude k reklamaci přijat

5. Při odeslání nám e-mailem pošlete číslo zásilky a název přepravce. 

6. Neodesílejte přes Českou poštu, jinak zásilka nebude k reklamaci přijata.

využijte např. https://e-balik.cz nebo jiného kvalitního přepravce.

Děkujeme za pochopení a spolupráci